2018. május 20., vasárnap

Indiános óra

Indiános óra.Több  hete nem tartottam ovis jógát.Már várták a gyerekek.Volt lehetőség szülőknek is megtekinteni az órát. Nekem nem zavaró,a gyerekeknek sem ezáltal.

A szőnyeg alatt meglepetés volt a gyerekeknek...de persze ráérzésből megtalálták az óra elején már😊.Így újratervezés volt a fejemben...ami szinte minden órán előfordul.

A termet eszközökkel rendeztem be.

A bátorság kövét  kerestük..."tűz"köré is ültünk...a mécsesek mindig nagy sikert aratnak a gyerekeknél.



Az indián tollak(karton papír 5 színben)ból 5 szín alapján választottunk magunknak.A szív csakra színt kiemelve.

A vízpermetet a farönkök gurulásánál használtam.Taktilis érzékenyítés történt...valamelyik gyerek meg is jegyezte:"vizes lettem"-hát pont ez volt itt a cél.

Az arcukra színes festékcsíkokat tettem-aki kért-,1 gyerek nem kért a 10-ből😊.Élvezték az indiános világot.Spontán indián-üvöltés is belefért az órába egy-egy póz elvégzése közben,után.


A mocsáron áthaladás eszközeit jól sikerült megválasztani...már ragyogóan egyensúlyoznak a "szúrósabb" eszközökön is.

A bátorság kövei egy kagyló alakú kosárban voltak ...csak óra végén a meditációs kör kezdetekor derült fény a kosár tartalmára.Megnéztük...és elértük a célt.Szankalpánk volt""Bátor vagyok"Erre  volt versünk is mozdulattal kísérve."Bátor vagyok,szép vagyok,erős vagyok,okos vagyok".



A páros gyakorlatoknál a toll egymásnak fújása elmaradt.(spontán tervezés miatt).

A gombolyag pókháló szövése:mikor voltál bátor utoljára?-kérdéssel.

Toll-mandala.


A pózokat hosszabb ideig tartottuk ki...kevesebb mesei elemmel.Már-már kisiskolás jóga óra volt.
A relaxáció nagyon szükséges volt a 30.percben...
Várják a gyerekek a következő órát....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése