2018. március 3., szombat

Cirkuszos óra-nyílt-képekben

Amiért elkezdtem...,imádom azóta is💓

amikor a tigris jön...."Jön a tigris,jön a tigris,nála erősebb nincs is"

A gyönyörű hídon jöttek a lovak..

A tüzes karika,oroszlánok ugrálnak...










Kígyóbűvülés.

Mosómaci....vízpermettel:)

Kis katicák...

Lefele néző kutya....

Új pózunk:kakas.

Sas póz összerakása.

Cica...

Sasok



Relax percek:)-szivaccsal,kendővel "mosakodtunk"



És én is sorrakerültem,így szerették volna...

Szendvics.A háttérben a világító gyertya mécsesek,amikor az oroszlánok üvöltöttek ezzel választottam el a nézőket az üvöltő oroszlánoktól😉


Mozgásban a játék során.


Fa.A VENDÉG KISLÁNY VÉGIG CSINÁLTA A PÓZOKAT A PADON,MELLETTE💓

Erdő-mandala

Jó együtt!💓

Meditációs körben.A világító karikánk körül.

A Vendégeket is megkínáltam szőlőcukorral.


Zenét hallgattunk,házi feladatot adtunk Anyának/Apának és...

Mandala színezőt adtam,amit a következő vizes órára kell kiszínezni,ugyanis mandala-relax lesz.

Biztosan jó volt az óra,mert már most jönnének a következő jóga órára:)Nekem ez a visszaigazolás.Sőt gyarapodott 2-vel a kis csapatunk.Úgyhogy lesznek újak is már a következő órámon💓👍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése